Hem > Nya Inlägg > Jag har också varit ute!

Jag har också varit ute!

Kan ju inte bara låta min fru ensam publicera bilder på vår blogg… Det här åstadkom jag när jag var ute häromsistens (samtidigt som jag skat/pade vår titelbild)

Taket

/Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. Morgan K
    17 december 2009 kl. 23:23

    Skön grön färg med mycket yta, spännande detalj som fångar intresset.
    Morgan

  2. 18 december 2009 kl. 17:36

    Tack skall du ha!

    🙂 Lasse

  3. 19 december 2009 kl. 0:29

    Här gäller de tre stora S-en…
    Sparsmakat, Stilrent, Subtilt!
    Bosse

  4. 19 december 2009 kl. 21:25

    Hej och tack för fin kommentar! Försöker göra bilder med mottot ”less is more”, och ibland vill det sig…

    Kul var att trädet i fråga (för det var det det var) hade en sagolik flora med mossa, svampar, stensöta – och en solros!!! Ett kvarglömt frö hade börjat gro! Jag skall tillbaka dit och försöka göra nåt med den…

    🙂 Lasse

  5. 22 december 2009 kl. 22:54

    Solrosbilden ser jag fram emot 🙂

    God Jul till dig och Anna och liten!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

