Hem > Nya Inlägg > Rekreation…

Rekreation…

Alla behöver vi få lite avkoppling från vardagen, och kanske mest när vi har minst tid egentligen. Jag hade definitivt inte tid att gå ut och njuta av naturen, så jag tog min kamera och stativ – och gick ut!

Det var en skön dag, lite dimma kom insmygande. Jag gick upp på kullen bredvid huset och hittade ett par motiv, och jobbade vidare på en idé jag haft med droppar. Så skönt att ligga raklång på backen och känna snöns kyla genom Gore-texen. Droppbilder finns det rätt mycket, men de är ju alla unika. Fungerar den här?

🙂 Lasse

«Ovan där…»

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 30 december 2009 kl. 18:12

    Skönt att hinna ut sådana här dagar!
    Bilden fungerar absolut. Strecken i bakgrunden ger extra liv åt bilden.
    /Birgitta

    • 31 december 2009 kl. 1:26

      Hej och tack! Jag har ett par bilder till på temat vatten som skall ut snart.

      Slutar aldrig att förundras över detta vårt viktiga element!!!

      🙂 Lasse

  2. 01 januari 2010 kl. 13:28

    Utmärkt bild! En bild med flera ingångar och en spännande lekfull helhet! 🙂

    • 01 januari 2010 kl. 22:56

      Tack Terje! Det värmde!

      🙂 Lasse

  3. Morgan K
    10 januari 2010 kl. 12:21

    Mycket fin droppbild, den här bilden har lite annorlunda färgton vilket jag gillar. -Droppen är även bra placerad.
    Morgan

  4. 11 januari 2010 kl. 1:04

    Vackert, sköna toner..

  1. 10 januari 2010 kl. 10:31

Kommentera

