Hem > Nya Inlägg > Dalbosjöns lugn …

Dalbosjöns lugn …

«Två färger av vitt»


... bidar iskallt den

snöstorm som snart skall komma

och inbädda allt ...

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 21 februari 2010 kl. 8:14

    Tänk vilket vinterlandskap vi har! Den här bilden har ett lugn över sig, en känsla av att tiden står still..
    /Marie

  2. 21 februari 2010 kl. 10:26

    En lugnt och harmonsik vinterbild med vacker komposition. Inressanta spår skapar liv i bilden. Spännande horisontlinje som framträder tydligt, trots allt det vita. Bra! 🙂

  3. 21 februari 2010 kl. 10:26

    Fan vad jag stavar som en kråka då. 😦

  4. 21 februari 2010 kl. 10:55

    Hej på er,
    Skall erkänna att jag inte varit inne på er blogg på några veckor nu, men satte mig nu till slut ner för att kommentera några av er bilder.
    Eftersom jag inte kan hitta en enda bild som jag inte tycker om, så det blir bara en kommentar som får representera alla bilder ni lagt in den senaste månaden. IMPONERANDE!! -Jag gillar verkligen era bilder!
    //MagnusJ

    • 21 februari 2010 kl. 10:57

      …och hur bra skriver jag då…….Söndag morgon, vi skyller på det!!
      //MagnusJ

  5. 21 februari 2010 kl. 10:57

    Härliga färger.

    /Mats

  6. 21 februari 2010 kl. 13:04

    En sådan härlig bild. Man kan ju tro att vitt bara är en enda färg men här bevisar du motsatsen. Skönt lugn och harmonisk bild!
    /Birgitta

  7. 21 februari 2010 kl. 19:36

    En sparsmakad och anspråkslös (i positiv bemärkelse) bild. Den lilla texten till är pricken över i.
    /Jukka

  8. 22 februari 2010 kl. 0:15

    Fin enkel komposition som fungerar väl!

    /Niklas

  9. 22 februari 2010 kl. 13:01

    Det här var en bild som satte sig rakt in i mitt bildhjärta! Stilren o enkel men såå vacker!
    Fantastiskt bra!

    Mvh Marie

  10. 23 februari 2010 kl. 21:11

    Starkt står strå mot grå
    och vintervit bakgrund då
    blå ridå vi få. 🙂

  11. 27 februari 2010 kl. 0:38

    Alla kära vänner… jag har varit en dålig människa och inte svarat er alla på fina kommentarer! Jag skall göra ett ”klumpsvar”, men även passa på att titta in på era bloggar…

    Arne, det var du som fick in mig på det poetiska spåret, medvetet eller omedvetet. Jag har svårt att bilda mig en uppfattning om det funkar eller om det bara är rappakalja – det känns ibland som jag famlar i blindo… men när du svarar med samma mynt känns det som vi har fått en gemenskap där. Jag har blivit inspirerad och mera frimodig… har till och med börjat kommentera med haiku

    Det är roligt att se att mina tankar fungerar bildmässigt. Det är inte ofta mina tankar fungerar som jag vill, och det kanske är väl det. Tror inte man skall vilja så mycket utan gå på känsla… jag kanske har fel.

    🙂 Lasse

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

