Hem > Nya Inlägg > Ode till en en

Ode till en en

«Ode till en en»

... Just den här enen

blev ofta en trygg tillflykt

nu är den bruten ...

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 28 februari 2010 kl. 17:26

    🙂 Melankoliskt humoristiskt uttryck. Förunderligt hur mycket tänkande den här bilden andas 🙂

  2. Per
    28 februari 2010 kl. 18:11

    Vackert, både bild och ord.
    /P

  3. Johannes Glännman
    28 februari 2010 kl. 20:20

    Jag är inte säker på att jag förstår texten, men den väcker stor nyfikenhet och tänkande med den fina bilden..

    mv h// Johannes

  4. 28 februari 2010 kl. 22:42

    Jag tolkar detta som humor. Fin bild. 🙂
    /Jukka

  5. 28 februari 2010 kl. 22:55

    Koltrastar är djupa fåglar… det hörs inte minst på deras sång. Man kan även höra att de har humor och självironi… annars skulle de inte fnissa efter varje strof de sjunger.

    🙂 Lasse

  6. 28 februari 2010 kl. 23:05

    Jag måste lyssna bättre näste gång… Fin bild tycker jag!

  7. 01 mars 2010 kl. 1:05

    Tilltalande, och extra fin ihop med texten.. Koltrastarna är ju väldigt vackra fåglar och ett bra exempel på att allt inte alltid behöver vara exotiskt och speciellt.

    /Niklas

  8. 04 mars 2010 kl. 21:16

    Tack alla återigen! Det har blivit en dålig vana av mig att bara tacka så här i klump… Alla ägnar ni ju er en stund åt min bild, en stund som borde belönas rikligare! Har inte ens något att skylla på!

    🙂 Lasse

  9. Morgan K
    07 mars 2010 kl. 14:54

    Fin bild här, koltrasten känns nära och fotad från ett bra perspektiv gör bilden riktigt bra. -Bra jobbat!
    Morgan

    • 13 mars 2010 kl. 13:47

      Tack ska du ha Morgan! Har inte haft tid förrän nu. Bilden är tagen med 400 mm. Stod bakom busken och lurpassade på en entita som var lite skygg. Så dök denna upp, och jag tog chansen.

      🙂 Lasse

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

