Hem > Nya Inlägg > Krökt rum

Krökt rum

« Krökt rum »

… att kunna böja

världen efter sitt tycke

var alltid en dröm…

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 14 mars 2010 kl. 20:54

    enkelt å snyggt, men hur sku det vara att spegelvända bilden?
    Så att böjen skulle vara mot framtiden och inte bakåt.

    • 15 mars 2010 kl. 0:27

      Hej Niklas. Svaret är nog rätt enkelt… stråna lutade åt vänster, och min något retrospektiva text underströk just den riktningen… tyckte det var logiskt…

      Jag kanske borde leva mer framåt istället…

      🙂 Lasse

  2. 14 mars 2010 kl. 21:49

    Skön mjuk bakgrund och stråna. Personligen skulle jag beskärt bort de små ”fnuttarna” som tittar in i bilden längst ned. Men sedan är man lite pillig också. Hur som helst en vacker bild..

    /Niklas

    • 15 mars 2010 kl. 0:34

      Tack skall du ha Niklas. Du nämnde nåt jag inte ens hann se innan jag snabbt slängde ut ett inlägg. ”Fnuttarna” är numera historia!

      🙂 Lasse

  3. Arne
    15 mars 2010 kl. 6:56

    Klockrent eller urstädat som vi säger i Älmhult!!

  4. 15 mars 2010 kl. 18:23

    Jag gillar verkligen den härliga lila färgtonen i bakgrunden. Du har penslat fram strån på en spännande målarduk. Snyggt! 🙂

  5. 15 mars 2010 kl. 22:04

    snyggt!

  6. 16 mars 2010 kl. 9:51

    … kanske urstädat är det närmaste man kan komma min sinnesstämning när jag tog bilden… Försökte mig på en ”big sit” – intog en fläck i naturen och jobbade med de motiv jag kunde hitta där. En elak men bra skola.

    Jag får tacka så mycket!

    🙂 Lasse

  7. 18 mars 2010 kl. 21:18

    Enkelt o stilfullt!
    ”Big sit” låter som en bra utmaning – och bra blev det!!
    /Marie

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

