Hem > Nya Inlägg > Gråvädersfotografering

Gråvädersfotografering

I gråvädret i söndags fanns det nästan inga färger och därför blev flera av mina bilder i gråskala. Jag blev nyfiken på vad det var för trärester som låg i vattnet vid stranden. Var det något spännande som ett strandat fartyg eller bara någon lämning från en rasad brygga eller sjöbod?
Nu längtar vi efter soligt väder under påskledigheten!

/Anna

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 31 mars 2010 kl. 21:52

    Gråväder är bra fotoväder tycker jag. 🙂 Spännande bild med ett annorlunda uttryck. Inte helt uppenbart vad det är som ligger där ute i vattnet, vilket är bra tycker jag. Det blir mer intressant så.
    /Jukka

    • 31 mars 2010 kl. 23:31

      Tack! Dessutom funderar jag på om det kan vara Carlstens fästning på Marstrand som man ser i bakgrunden lite till höger i diset? Har slarvat bort min Torslandakarta så jag har ingen klar bild av vad man kan se från Kippholmen. Kanske ligger Marstrand lite för långt norrut och då vet jag inte vad det är i så fall. Kikare och bättre väder får det bli nästa gång! 🙂

      /Anna

  2. 31 mars 2010 kl. 22:17

    Ja, visst börjar man längta efter pastellfotografering nu! Även om det gråa visst gör sig på bild!

    • 31 mars 2010 kl. 23:32

      Tack! Påskvädret ser ju lite lovande ut. Kanske dags att kolla in något blåsippsställe!

      /Anna

  3. 01 april 2010 kl. 10:47

    Surfar in för att önska er en glad fotopåsk!

    • 01 april 2010 kl. 22:38

      Tack och en riktigt glad påsk på dig själv 🙂

      Anna & Lasse

  4. 03 april 2010 kl. 6:23

    Gråväder är bra fotoväder! Dimma, dis och kanske några regndroppar… det växlande vädret är lite av tjusningen!
    Önskar er en riktigt skön påskhelg!!
    /Marie

    • 04 april 2010 kl. 21:51

      Tack! Den här påsken har innehållit allt från regn till sol. Även när solen tittar fram som idag blir det om inte grå så bruna nyanser än så länge. Men färgerna är på väg!

      /Anna

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

