Hem > Nya Inlägg > Våra bilder på fotomässan

Våra bilder på fotomässan

«Kvällsmål (Lasse)»

Har du vägarna förbi fotomässan i Göteborg i helgen så gör gärna ett besök i Biofotos stora monter (jo… det finns en liten också) där två av våra bilder hänger. De har en egen blogg där de berättar om utställningens gång.

Anna & Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 10 april 2010 kl. 18:45

    Kul att träffa er alla tre på fotomässan! Ni hade snygga bilder på Biofotos vägg!
    /Birgitta

    • 11 april 2010 kl. 0:42

      Tusen tack! Det var kul att träffa er! Du hade också fina bilder!!!

      🙂 Lasse

  2. 12 april 2010 kl. 16:37

    Tyvärr kan jag inte komma. Många intressanta bilder på sistone. Ser ut som jag missat än del när jobb, studier och annat varit i vägen.

    /Niklas

  3. 12 april 2010 kl. 16:37

    kunde jag inte komma, kanske jag ska tillägga.. 🙂

    • 12 april 2010 kl. 22:41

      Nej, det är nog ingen mässa som jag skulle åka någon längre sträcka för att besöka. Det handlar mycket om prylar och bilderna nästan försvinner i utkanterna av mässan och blandningen på bilder är så stor att det är lätt att missa det man vill se.
      Hur som helst blev mässan lyckad för Biofoto med 60 nya medlemmar. Så bilderna verkade ju fungera 😉
      Ibland har man så fullt upp med praktiska saker i livet att det hinner hända en del i naturen medan man sitter fast!

      /Anna

  4. 20 april 2010 kl. 18:43

    Tittade in i biofotos monter på fotomässan, spännande bilder. Visst var bilden på ”Balrog” din Lasse?
    /Rikard

    • 20 april 2010 kl. 21:47

      Tjena Rikard… tar mig friheten att svara på ditt inlägg. Visst var det min balrog! Balrogerna i skogarna i Torslanda är beryktade!

      🙂 Lasse

      ps. Hade vart kul att träffa dig på mässan. Kommer du på makrokursen tro?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

