Hem > Nya Inlägg > Vacker solnedgång vid Sillvik

Vacker solnedgång vid Sillvik

En dag full av aktivitet. Först en mysig kaffepromenad till grillplatsen ovanför Mustadammen, där jag satt och lurpassade på trollsländor och matade myggen. När jag senare kom hem från jobbet såg jag att ljuset var fantastiskt, så jag åkte till Sillvik och fortsatte skapa.

Här en mygga som fick posera som tack för att hennes fränder kalasade på mig.

«Mygga»

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 30 maj 2010 kl. 8:41

    Ja jag gillar verkilgen det kreativa i denna bild, som för övrigt är en mycket tilltalande landskapsbild! 🙂

  2. 30 maj 2010 kl. 18:23

    Tack skall du ha Åke! Det var egentligen ursprungligen en landskapsbild, men så höll jag på att försmäkta bland alla myggor. Jag tänkte att de kanske kunde göra lite nytta istället, så jag tog fram blixten och började leka. Idén är inte ny…

    🙂 Lasse

  3. 31 maj 2010 kl. 8:53

    Iden är ritkigt kul; lite irriternade, men …….. tja är nog kanske lite för traditionell ! Ha de´bra Lasse // Thorsten

  4. 31 maj 2010 kl. 21:09

    Hej Thorsten!!! Kul att även jag kan irritera lite… 😉 Lasse

  5. 31 maj 2010 kl. 22:01

    Jag undrade först vad den lilla ”pillidutten” var för något. Men bilden blir lite extra spännande på grund av myggan tycker jag. Alltid kul med något annorlunda och brytande..

    /Niklas

    • 03 juni 2010 kl. 0:28

      Tack skall du ha. Jag har börjat uppskatta myggen lite mer nu. Det kommer inte att bli sista myggbilden… det lovar jag!

      🙂 Lasse

  6. 09 juni 2010 kl. 20:56

    Wow! Detta var verkligen fräscht och annorlunda. Förstår varför Terje valde den som bubblare. Mycket bra!
    /Jukka

  7. Eriksson Thomas
    12 juni 2010 kl. 17:03

    Snygg himel
    Thomas

  8. 12 juni 2010 kl. 23:36

    Tack – Bara bakgrund… 😉 nej, den var snygg! Titta på andra bilden här så ser du den skarp också…

    🙂 Lasse

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

