Hem > Nya Inlägg > Skogspromenaden…

Skogspromenaden…

Till min oförställda glädje och förvåning fick jag veta att jag hade blivit bubblare i Terje Hellesøs serie ”Veckans bild”! Jag kände mig mycket hedrad och utvald! Det blev ett kvitto på att långa tiders strävan och idoga försök att hitta ett slags identitet har börjat bära frukt. Mitt djupt kända tack till Terje för denna utmärkelse!

När jag häromveckan var uppe i skogen för att försöka sysselsätta mig när familjen var på annat håll fick jag syn på flera skogsstjärnor. Jag har länge tänkt att göra bilder på dessa vackra blommor men aldrig kommit mig för, eller tagit tillfället i akt. Nu gjorde jag det och ett av resultaten är denna bild:

«Skogsstjärna»

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 10 juni 2010 kl. 22:50

    Grattis Lasse! Vad kul! Skogsstjärnorna är väldigt vackra, men knepiga att få till bra pga. av dess storlek. Gillar hur du har fått ihop hela bilden. Läcker smågrön ton över hela bilden och snyggt avvägt med lutningen både på blomman och bladen längst åt höger. Trevlig bild!

    /Niklas

  2. 11 juni 2010 kl. 5:25

    Grattis! Riktigt kul. Väldigt vacker bild också.

    /Mats

  3. 12 juni 2010 kl. 8:59

    Mjuk och fin bild. Grattis till bilden o utmärkelsen ! Ha de´ Thorsten

  4. 12 juni 2010 kl. 12:00

    grattis, en tjusig bild minsann

  5. 13 juni 2010 kl. 17:12

    Grattis till bubblaren! Skogsstjärnan är riktigt läcker! En skönt softad ton och bra komponerad. 🙂

  6. 13 juni 2010 kl. 22:33

    Sköön bild med en fin mjuk grön ton.

    Åke

  7. 16 juni 2010 kl. 22:31

    Gillar den gröna tonen, har ett gäng bilder på den här blomman med. Inga visade ännu dock, men får väl ta tag i det.

  8. 20 juni 2010 kl. 12:23

    Skönt softad försommarskogskänsla i denna bild!
    /Jukka

  9. Eriksson Thomas
    22 juni 2010 kl. 19:44

    Grattis till poängen en bra bild
    Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

