Hem > Nya Inlägg > State of the art!

State of the art!

När man gått en hel helg och gjort artbestämningsbilder på handhållna (och handsuttna) trollsländor får man snart behov av att göra några andra sorts bilder. Här är ett exempel på vad en liten solbelyst göl med grässtrån runt kan inspirera till…

Med denna bild vill vi båda på naturbilden önska er alla en riktigt trevlig midsommar!

«Grässtrå»

🙂 Lasse

Ps. Är det någon som klarar att hitta karaktärer nog på bilden att arta strået?

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 25 juni 2010 kl. 11:31

    Det där med artbestämning ger jag mig inte på men bilden njuter jag av. Snygg med fina reflexer som förstärker. Gillar den mycket!
    Trevlig midsommar till er alla!
    /Birgitta

  2. 25 juni 2010 kl. 12:27

    Skön bild att vila ögonen på! Reflexerna bidrar en hel del till intrycket tycker jag. Kul! 🙂
    Trevlig midsommar!

  3. 25 juni 2010 kl. 20:30

    Mycket vacker bild, bakgrunden är verkligen läcker.
    Jag önskar er det samma, trevlig midsommar

    /PJ

  4. 26 juni 2010 kl. 8:25

    mycket läcker bild minsann, önskar det samm då jag nu får önska en fin midsommar dag

  5. Eriksson Thomas
    26 juni 2010 kl. 13:42

    Lasse
    Mycket trevlig bild, jag gillar den. Bilden känns mera som Annas stil än din. Den vinner nog Terjes tevling.
    Obs Terje har snott din bildide med blixt på mygg.
    Thomas

    • 26 juni 2010 kl. 16:06

      Hej!

      tja… det är kanske ofrånkomligt att vi påverkar varandra Anna och jag, särskilt som vi tidvis har haft samma mentor! Får se om den får komma till skott i Terjes lilla tävling…

      Jo, såg nog att Terje hade blivit inspirerad av mig, men det bjuder jag på. Han kan behöva lite bra idéer! 😉 Jag har säkert snott någon idé av honom utan att ens veta om det… men med tanke på hur många bra bilder han gör så har nog vi alla snott idéer av honom utan att ens veta om det!

      🙂 Lasse

      • Eriksson Thomas
        27 juni 2010 kl. 16:37

        Fortsätter du att leverera bilder av denna kvalitet så får du ha en utställning i Terjes Galleri i Mullsj.
        et är alltid trevlg att se fok som jag känner lyckas.
        Även om jag aldrig gör det själv
        /Thmas

      • 27 juni 2010 kl. 23:51

        Jag tror aldrig man fattar själv när man lyckas, och därför tror jag man skall vara försiktig med att säga att man inte lyckas. Man lyckas oftare är man tror… och särskilt när man tycker att man inte lyckas!

        Personligen känns det inte som jag lyckas så jättebra om jag jämför mig med somliga andra. Och där är vi inne på en annan grej, tror inte man skall jämföra sig alls. Vi är alla olika, och bedöms också olika av alla betraktare…

        🙂 Lasse

  6. 26 juni 2010 kl. 14:31

    Glad sommar på er själva!

    /Niklas

  7. 26 juni 2010 kl. 16:11

    Tack för kommentarer alla ni! Jag får återkomma senare med mer kommentarer!

    Trevlig fortsatt midsommar på er!

    🙂 Lasse

  8. 26 juni 2010 kl. 16:47

    Trevlig fortsättning på midsommarhelgen!
    Underbar bild, så enkel men ämdå drömskt
    vacker.
    /Jukka

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

