Hem > Nya Inlägg > Utomjording

Utomjording

Under en tidig morgon vid vår lilla sländdamm gjorde jag en liten rekognoscering och hittade ett par andra dammar i bergen. Vid en av dem stötte jag på den här lilla varelsen. Vad den ville säga mig… tja, inte vet jag – men jag tyckte det var vackert.

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 14 juli 2010 kl. 9:37

    Kul ide´ och vackert fotat ! Ha de´ i sommarvärmen Thorsten

  2. Eriksson Thomas
    15 juli 2010 kl. 13:10

    Gillar bilden Lasse

    Angående nästa års kurser 2011, så tror jag att jag går följande:
    Djurfoto i Maj
    Grövelsjön 1v i början av September
    Grövelsjön helg i slutet av September

    Är det något som du funderar på att gå?

    Om ett år 2012 soå tror jag att jag tar macro och fågel kurserna, samt vinter kursen i Grövelsjön,
    ha det
    Thomas

    • 23 juli 2010 kl. 17:16

      Gillar din framförhållning! Jag är inte så framsynt/långsynt… återkommer! Ses lär vi göra!

      🙂 Lasse

  3. 15 juli 2010 kl. 23:17

    en mini alien minsann! fantasifullt och läckert!

  4. 21 juli 2010 kl. 19:00

    Mycket läckert! Tänk att några enkla växter kan avbildas
    på ett såhär spännande sätt. Kreativt och bra!
    Ha det gott i sommarvärmen!
    /Jukka

  5. 23 juli 2010 kl. 17:14

    Tack alla! Ha det fint själva och en skön fortsättning på denna härliga sommar! Jag har en lågaktivitetsperiod med bloggandet nu. Vi jobbar rätt mycket med vår hemsida nu och jag sitter och programmerar för fullt.

    🙂 Lasse

  6. Arne
    02 augusti 2010 kl. 22:59

    Jag tycker det är en mycket bra bild. Formerna, rörelsen, det skira nästan genomskinliga. En överjordisk bild med ett unikt uttryck.

  7. 04 augusti 2010 kl. 1:30

    Tack Arne… det värmer när jag får höra att uttrycket är unikt. När man känner för en bild är det roligt att man inte är ensam om det.

    🙂 Lasse

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

