Hem > Nya Inlägg > Välkommen på vernissage!

Välkommen på vernissage!

Vi vill önska alla vänner och bekanta och övriga naturfotointresserade välkomna till ”Avtryck från naturen” – vår naturfotoutställning på Konsthallen Öckerö bibliotek. Vi har vernissage på lördagen 28/8 klockan 12:00 – 14:00 och blir glada om ni tittar förbi!

Utställningen håller på till den 21/9. För information om öppettider och adress mm finns bibliotekets hemsida. Vill du ha en karta finns en här.

/Lasse & Anna

Välkommen på Vernissage 28/8 12:00 - 14:00

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 23 augusti 2010 kl. 20:05

    Det här skulle vara trevligt att gå på! Tyvärr är det tiden som styr 😦 lycka till

    • 23 augusti 2010 kl. 23:47

      Tack! Förstår det och dessutom är det ett antal mil att åka. Det kommer kanske fler tillfällen 🙂

      /Anna

  2. 23 augusti 2010 kl. 22:33

    Hoppas utställningen faller väl ut för er och för besökarna. 🙂

    Och grattis Anna till medlemskapet i PhotoNatura!

    mvh
    Tomas

    • 23 augusti 2010 kl. 23:53

      Tack! Jo man hoppas att besökarna ska känna att de får en upplevelse eller några nya intryck och vi själva hoppas på några positiva reaktioner 🙂

      Du var snabb att upptäcka att jag blivit invald i PhotoNatura. Efter lite stöd och uppmuntran vågade jag söka och det gick faktiskt vägen!

      /Anna

  3. 25 augusti 2010 kl. 21:06

    Härligt! Lycka till och grattis!

  4. 25 augusti 2010 kl. 21:31

    Vad kul! Hade gärna viljat komma på vernissagen, men kan tyvärr inte p.g.a. familjeangelägenheter. Jag kommer definitivt att åka ut en annan dag och titta och uppleva. 🙂
    Och grattis till PN Anna!
    /Jukka

  5. Per
    26 augusti 2010 kl. 7:01

    Kul, önskar er lycka till med utställningen! Synd bara att det är så långt att åka för att se den.
    /P

  6. 26 augusti 2010 kl. 8:16

    Önskar er båda lycka till! 🙂
    Dessutom en extra hälsning till Anna: Välkommen som medlem i PhotoNatura! 🙂

    Lars: Försöker komma på något elakt, men lyckades inte… (Får spara det tills vi ses nästa gång…) :))

    • 26 augusti 2010 kl. 20:45

      Käre Terje! Det var den finaste komplimangen jag fått – någonsin tror jag!
      Det var väl en sån antar jag – annars kan jag ju alltid hota med att ta cellon med på landskapskursen!

      😉 Lasse

  7. 26 augusti 2010 kl. 18:57

    Lycka till med utställningen och vernissagen.
    Grattis Anna till medlemskapet i PhotoNatura.
    Tyvärr bor jag eller ni på fel sida av Sverige.
    Lycka till!!!

    Åke

  8. 26 augusti 2010 kl. 22:03

    Vi hoppas att utställningen ska bli fin och kanske lämna något ”avtryck” hos eventuella besökare. Tack för alla glada tillrop!
    Jag blev verkligen glad och hedrad när jag fick reda på att jag blivit antagen i PhotoNatura. Jag tycker alltid att det är svårt att veta om de egna bilderna håller måttet i olika sammanhang. Hoppas på att kunna åka ner på ett och annat möte för att lära mig mer.

    /Anna

  9. Britt-Marie
    28 augusti 2010 kl. 16:12

    Kollade in och jag gillade den! Särskilt när man fick inside information om hur det var när bilden togs.

    • 28 augusti 2010 kl. 23:26

      Tack för vänliga ord!
      Vi var jätteglada att ni tog er tid att åka över till Öckerö 🙂

      /Anna

  1. 24 augusti 2010 kl. 20:48

Kommentera

