Hem > Nya Inlägg > Höstglöd

Höstglöd

De sista solstrålarna sipprade mellan trädstammarna och målade ett träd i djupa vackra rödorange nyanser härligt kontrasterande mot skogens mörkgröna.

«Höstglöd»

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 17 september 2010 kl. 13:54

    Håller helt med dig om kontrasterna mellan det röda och det gröna. Ljuset silar också in fint i bilden. Gillas!
    (Och grattis till bubblaren)
    /Birgitta

  2. 17 september 2010 kl. 15:22

    Sånt här ljus funkar alltid i naturbilden tycker jag. Intressant perspektiv och fina linjer. Det varma rör sig mot betraktaren och blir ett vilande blickfång. Fint!

  3. 17 september 2010 kl. 23:05

    Tack skall ni ha kära vänner! Ibland undrar jag vilka mekanismer som faktiskt styr när man komponerar en bild… jag begriper väldigt sällan vad jag gör, det är oftast vid datorn jag ser om det blir bra – som jag tycker bra alltså…

    🙂 Lasse

  4. 18 september 2010 kl. 18:26

    Precis som du skriver: Det sista varma ljuset kontrasterar mycket fint mot skogens färger. Skön bild.
    /Jukka

  5. 18 september 2010 kl. 21:51

    Tack Jukka!

    🙂 Lasse

  6. Eriksson Thomas
    18 september 2010 kl. 21:58

    Riktigt bra bild Lasse
    Fina färger
    Thomas

  7. 20 september 2010 kl. 11:00

    Den har du fått till riktigt läckert ! Ha de´ Thorsten

  8. 20 september 2010 kl. 18:43

    Som en eldstad i skogen. Läckert!
    /Rikard

  9. 21 september 2010 kl. 8:42

    WordPress kastade bort alla mina kommentarer när jag sov datorn över natten, så jag passar på att tacka alla här först!

    Ett litet tips om man vill behålla det man skrivit och inte få det bortkastat för att WP behagar logga ur en medan man författar: skriv kommentaren i ”Anteckningar” istället. Mig har det hänt flera gånger att mina opostade kommentarer är borta nästa gång jag vaknar datorn.

    🙂 Lasse

  10. Tommy Vikars
    21 september 2010 kl. 16:18

    Läcker skogskänsla!

  11. 21 september 2010 kl. 23:06

    Detta är en sådan där bild som först ger ett snabbt spontant intryck via det varma sista kvällsljuset, sedan en möjlighet att upptäcka mer i det dunkla därbortom om man ger den sin rättmätiga tid…
    /Tomas

  12. 22 september 2010 kl. 18:57

    Underbar bild med massor känsla i…
    /MarieG

  13. 23 september 2010 kl. 1:20

    Tack alla kära vänner! Ni värmer oerhört!

    🙂 Lasse

  14. 26 september 2010 kl. 15:52

    Mycket vackert stycke skog, gillar färgerna 🙂

    /PJ

  15. 29 september 2010 kl. 23:00

    Tack Peter!

    🙂 Lasse

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

