Hem > Nya Inlägg > Grönland V – sista bilden

Grönland V – sista bilden

Här kommer min sista grönlandsbild här på bloggen för den här gången. Vi hade tur med vädret hela resan vilket bidrog mycket till att göra den till en av mina finare naturresor. Bilden kom till mitt i natten en av de sista dygnen vid Diskobukten när jag traskade omkring uppe i bergen.

/Anna

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 23 september 2010 kl. 17:18

    En riktigt härlig bild med fin kommunikation mellan mark och himmel samt intressanta blickfång i fjärran i form av isberg. Riktigt stämningsfullt! 🙂

  2. Eriksson Thomas
    24 september 2010 kl. 10:36

    Fint ljus men jag tycker att det saknas någåt för att höja bilden ännu en nivå. Kanske något dominant i förgrunden.
    /Thomas

  3. 26 september 2010 kl. 10:52

    grönland skulle jag vilja resa till minsann! verkar vara ett spännande ställe…

  4. 28 september 2010 kl. 0:04

    Fin stämningsbild!

  5. 28 september 2010 kl. 10:26

    Härlig komposition, färgerna är sköna de med!

  6. 01 oktober 2010 kl. 22:25

    Härlig bild med den rosa himlen som speglar sig i vattnet. Isbergen i bakgrunden skvallrar om den exotiska platsen.
    /Jukka

  7. 03 oktober 2010 kl. 22:44

    Mäktigt landskap, och bilden gör platsen säkert rättvisa! 🙂

    /Niklas

  8. 04 oktober 2010 kl. 15:26

    Tack allihop för kommentarer som trillat in just före och under min höstfjällvecka med sonen! Grönland är ett fint ställe för den som gillar vackra och för oss lite exotiska landskap. Själv tycker jag att landskap är ganska svåra att få till med någon känsla i.

    /Anna

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

