Hem > Nya Inlägg > Ses vi i Vårgårda?

Ses vi i Vårgårda?

Nu börjar naturfotofestivalen i Vårgårda närma sig. Jag kommer att vara där både fredag och lördag och Lasse följer med på lördagen. Även om Jim Brandenburg inte kommer som tanken var från början har jag förstått att Jan Grahn ska vara ett minst lika intressant alternativ och lite isländska vulkanbilder av Hans Strand blir säkert också fint. Det var ju vulkanen som satte stopp för min afrikaresa i våras 🙂
Det enda som jag och Lasse är lite oroliga för är att vi inte känner igen alla er andra som vi borde. Någon har man bara sett på en liten bild på nätet, någon med full fotomundering och några bara en kort stund när man växlat några ord. Vi hoppas att alla som kanske känner igen oss ger sig till känna så att vi inte missar någon och så ber vi om ursäkt om vi är riktigt usla på att komma ihåg namn.
Vilka dyker upp i Vårgårda så att vi kan försöka spana efter er? Är ni där båda dagarna? Ställer ni ut eller medverkar på något sätt?

/Anna

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 03 november 2010 kl. 17:34

    Då ses vi i vårgårda! Jag kommer vara där hela helgen.
    /Marie

    • 03 november 2010 kl. 22:36

      Kul att träffas på riktigt! Hoppas att vi får syn på varandra och att vi inte går om varandra igen 🙂

      /Anna

  2. 03 november 2010 kl. 20:58

    Oh, vilken fin nyponbild och kvällssolen har samma färg som nyponsoppa! Läckert 🙂
    Tyvärr kan inte jag komma till Vårgårda, får hoppas på nästa år.
    /Kerstin

    • 03 november 2010 kl. 22:39

      Tack, bilden kom till under ett par minuter när man i en liten springa i molntäcket kunde ana solen. Det var på Ölandshelgen i oktober. Mer sol än så fick vi inte 🙂

      Det kommer säkert fler chanser med Vårgårda eller så får det bli Hässleholm i mars!

      /Anna

  3. 04 november 2010 kl. 11:09

    Hej
    Läcker bild.
    Kan inte komma till Vårgårda, lite för mycket annat och många mil till Vårgårda.
    Vi syns en annan gång.

    Åke

    • 04 november 2010 kl. 13:45

      Tack! För många kan det nog vara lite för långt bort och för långt att köra. Några år har det varit kallt och lite isigt på vägarna och då är det inte så roligt att köra om man är trött efter en lång dag på bildvisningar och annat. I år tar jag tåget första dagen och bilen den andra.

      /Anna

  4. 04 november 2010 kl. 15:00

    Är där alla dagar i egen hög person, utan gummistövlar och fleece!

    • 04 november 2010 kl. 15:26

      Kul, då blir enda problemet att känna igen varandra 🙂

      /Anna

  5. Johannes Glännman
    04 november 2010 kl. 15:30

    Jag hoppas jag är där på lördag, det är planerat så hittils i alla fall.. Och mig känner du väl igen annars får jag väl hojta 😀

    ,mvh // johannes

  6. 04 november 2010 kl. 16:55

    Då spanar vi efter dig på lördag! Jag borde verkligen känna igen dig om du inte gjort någon extreme makeover som att raka av dig håret eller så 🙂

    /Anna

  7. 04 november 2010 kl. 19:16

    Jag kommer att vara där på lördag, så vi lär ses då! 🙂
    /Jukka

    • 04 november 2010 kl. 20:02

      Trevligt, då spanar vi efter dig också!

      /Anna

  8. Eriksson Thomas
    04 november 2010 kl. 19:34

    Otroligt fin bild Anna.
    Min ekonomi tillåter inget just nu.
    Har mycket just nu som skall betalas och fixas till. Men jag skall försöka komma i gång med fotograferandetigen då jag måste ta några flera personliga naturfoton till återbesöket..
    /Thomas

    • 04 november 2010 kl. 20:04

      Då blir det en fotohelg för dig i stället! Hoppas att du får bra förutsättningar att göra fina bilder 🙂

      /Anna

  9. 04 november 2010 kl. 20:26

    Jag kommer att vara där 🙂 Det vet ni säkert redan (i alla fall Anna).
    Jag har tyvärr inte sett någon bild på er, men hoppas att ni känner igen mig 🙂

    /Niklas

    • 04 november 2010 kl. 20:49

      Kul, ytterligare en att spana efter! Du får kolla in hemsidans ”om oss” så hittar du bilder om du vill (www.naturbilden.se).

      /Anna

  10. Börje Rosell
    04 november 2010 kl. 21:37

    Jag kommer att vara där båda dagarna. Hoppas vi springer på varandra.
    /Börje

    • 04 november 2010 kl. 22:05

      Bara att hojta till om jag skulle missa dig i vimlet! Vi ses säkert 🙂

      /Anna

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

