Hem > Nya Inlägg > Skogens stjärna

Skogens stjärna

Skogen har många väsen. De flesta är oansenliga och märks knappast av alls. En del kan göra sig smärtsamt påminda – vem har inte blivit biten av en myra? Somliga är vackra och förskönar skogen – gör att jag alltid längtar dit. En blomma som verkligen gör att jag längtar är skogsstjärnan… skogens egen lilla stjärna! Den lyser upp gläntan den står i – jag har många minnen med denna faktiskt ganska oansenliga lilla sak.

Skogens stjärna

Vi ligger i startgroparna nu för uppgraderingen av vår hemsida. Den skall få en helt ny design och funktionalitet. Jag satt hela dagen idag och drog i rutor och pillade med centrering av text och annat. Det är svårt att inte bara släppa ut den, men ni får allt tåla er lite till! Jag vill ha den så bra som möjligt innan den publiceras!

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 12 maj 2011 kl. 8:19

    Vackert Lasse, fin blomst med lite dov skogskänsla i bakgrunden ! Ha de´ Thorsten

  2. 12 maj 2011 kl. 17:09

    Skogsstjärnan är verkligen en fröjd för ögat.
    Ska bli spännande att se hemsidan!

    • 12 maj 2011 kl. 18:47

      Tack Erika!!! Skulle kanske förtydliga lite – vår sida kommer att få en del ny funktionalitet, men designen bygger mycket på vår nuvarande sida… Färgen t.ex. Kommer att vara densamma

      🙂 Lasse

  3. 12 maj 2011 kl. 19:08

    Kanske en oansenlig blomma – men en mycket vacker bild!
    Skall bli kul att se den nya hemsidan. Vårhälsningar till dig och Anna! 🙂
    /Jukka

  4. 14 maj 2011 kl. 20:48

    Jag har alltid gillar skogsstjärnan. Det är Värmlands landskapsblomma och fanns på mjölkförpackningen när jag var liten. Du har presenterat den så vackert!
    /Birgitta

    • 15 maj 2011 kl. 10:47

      Tack skall du ha Birgitta!!!

      🙂 Lasse

  5. 17 maj 2011 kl. 21:49

    Blir hemsidan lika bra som bilden – så är det succé 🙂

    /Mats

    • 17 maj 2011 kl. 21:59

      Tack Mats! Nu blev jag smickrad! Jag tror jag gör bättre bilder än hemsidor, men vi får väl se. Den är i stort sett klar nu. Vi skall bara uppdatera våra gallerier lite. Jag återkommer med ett inlägg när allt är klart!

      🙂 Lasse

  6. 18 maj 2011 kl. 21:51

    Bilden känns så harmonisk i sin komposition och färgskala. Otroligt vackert och värdigt en riktig stjärna!
    /Kerstin

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

