Hem > Nya Inlägg > Det bidde en trana!

Det bidde en trana!

Grodprinsen förvandlades till en trana!!! Den här tog jag i Dalsland på en cykeltur med sonen. Vi var ute och smög på rådjur, och hade ett helt gäng framför oss, då den här tranan flög förbi på låg höjd! För en gångs skull var jag redo och sköt av ett par bilder… Konverterad till svartvitt kommer schatteringarna i himlen fram bättre tycker jag, och tranan är ju ändå silhuett.

Nu skall allt vara klart, och vår nya hemsida kan nås på den gamla vanliga adressen http://www.naturbilden.se. Vi hoppas att sidan skall fungera som beräknat… skriv ett meddelande i annat fall!

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 20 maj 2011 kl. 11:19

    Mycket ren, enkel och därmed läcker design av hemsidan Grattulerar ! Dessvärre fungerar en del album inte; i varje fall inte med min explorer version ! Ha de´ Thorsten

    • 20 maj 2011 kl. 19:50

      Tack för respons! Tror Lasse SMSade till dig tidigare idag. Kan ingenting om att göra hemsidor men kan ändå konstatera att det verkar svårt att få det att fungera för alla, trots att valideringsprogram testat av hela hemsidan och att vi själva testat den i både Mac och PC och i alla stora webläsare. Förhoppningsvis är det bara att du har någon äldre version av Explorer 🙂

      /Anna

      • 23 maj 2011 kl. 7:58

        Hej ! Kanske skrämde jag er i onödan, hra nu bytt till Int Eplore 9 och då tycks det fungera ;-)) Ha de´ Thorsten

      • 23 maj 2011 kl. 21:25

        Hej Thorsten! Visst är det skönt med uppgraderade webbläsare! Jag satt på bussen och SMS-ade, så det blev lite kort.

        Det går att särskilja besökare m.a.p. webläsare, och därför kan man ju skräddarsy sidan beroende på vad besökaren använder. Det var därför jag blev lite nyfiken på vilken version av IE du använde då det inte funkade. Du lär nog inte vara den ende med gammal webläsare som försöker se vår websida.

        Jag stötte på ett problem till så sent som i går kväll, då One.com inte fick kontakt med WordPress, och då dök ett riktigt fult fel upp på sidan! Det går inte att gardera sig mot allt… och det här var helt oförutsett! Vi får se hur den sköter sig i framtiden…

        🙂 Lasse

  2. 20 maj 2011 kl. 19:41

    Snygg ny hemsida! Grattis. Funkade bra från min MAC
    /Birgitta

    • 20 maj 2011 kl. 19:45

      Härligt och kul att det fungerar för dig! När vi har testkört så har min Mac envisats med att spara gamla versioner av sidan och vägrat att uppdatera till nya, men jag tror att Lasse hittade en lösning för detta.

      /Anna

  3. 24 maj 2011 kl. 9:09

    naturbilden :
    Hej Thorsten! Visst är det skönt med uppgraderade webbläsare! Jag satt på bussen och SMS-ade, så det blev lite kort.
    Det går att särskilja besökare m.a.p. webläsare, och därför kan man ju skräddarsy sidan beroende på vad besökaren använder. Det var därför jag blev lite nyfiken på vilken version av IE du använde då det inte funkade. Du lär nog inte vara den ende med gammal webläsare som försöker se vår websida.
    Jag stötte på ett problem till så sent som i går kväll, då One.com inte fick kontakt med WordPress, och då dök ett riktigt fult fel upp på sidan! Det går inte att gardera sig mot allt… och det här var helt oförutsett! Vi får se hur den sköter sig i framtiden…
    Lasse

    Tack Lasse för kommentarer … jo nog var det min IE som spökade, men kanske oxå min Host one.com ;-))) Syns vi hos Terje i sommar eller ? Ha de´ Thorsten

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

