Hem > Nya Inlägg > Trött

Trött

Ibland sover jag för lite och då känner jag mig ofta trött och lite hålögd. Tycker nog att jag har blivit lite bättre på att gå och lägga mig i rimligare tid den senaste perioden. Det är så mycket man vill hinna med bara…

/Anna

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 23 november 2011 kl. 18:21

    Man riktigt ser hur du står där hålögd i skogen (som du inte ser för alla träd :-))
    Bra bild som visar och får fram din känsla!

    Åke

  2. 23 november 2011 kl. 19:46

    Just nu är det en tung period med mycket mörker och ont om chanser att vara ute i naturen. Inte konstigt att vi blir trötta. Härlig och mystisk bild med snyggt väsen.
    /Birgitta

  3. 23 november 2011 kl. 20:36

    Känner igen mig, mycket talande bild!
    /Kerstin

  4. 24 november 2011 kl. 9:39

    Visst tusan känns det igen….
    /Tomas

  5. 24 november 2011 kl. 20:29

    Älskar hösten med sitt mörker. Tempot blir så lugnt och härligt då, men jag känner igen det där med sömnbristen – dock har jag kört den motsatta varianten i höst. Är så trött, och det är sååå gott att sova….(Eller också är det åldersbetingat..hihi…)
    Ha en go´helg!
    (Förresten, har hittat lite sysselsättning för fotande inne…diskhon, diskmedel och matolja…samt nån liten färggrann tygbit – riktigt roligt faktiskt! :-))
    /maria

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

