Hem > Nya Inlägg > I säkerhet…

I säkerhet…

När vi skulle iväg med bilen kastade jag en snabb titt under rosenbuskarna – där låg vad jag trodde var en gammal fotboll som nån hade sparkat in där. En närmare titt uppenbarade en hare som verkade ha backat in baklänges i en något snårig tillvaro. Undrar om den kände sig säker därinne…

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 05 december 2011 kl. 23:08

    Stackarn, han kanske har rivit sig på rostaggarna! En fint fångad bild, man får direktkontakt genom ögat som är så välplacerat!
    /Kerstin

    • 13 december 2011 kl. 23:37

      Det killade nog lite i pälsen… han brukar sitta där har jag märkt… Var rädd att han skulle sticka iväg när jag rasslade med stativet för att få ögat i rätt vinkel. Efter de bilderna jag lyckades få till bestämde han sig för att sakta pysa vidare – och sen kom det folk så då schappade han.

      Tack för kommentar!

      🙂 Lasse

  2. 06 december 2011 kl. 5:57

    Där verkar han sitta säkert bakom sitt snåriga galler o ändå koll på läget ! Tack för inlägget på min sida buy the way ! .

    • 14 december 2011 kl. 0:03

      …jo koll hade han nog. Tryckte stenhårt… tills jag rasslat för mycket och det kom folk!

      Tack för kommentar!

      🙂 Lasse

  3. 06 december 2011 kl. 18:14

    Om jag sitter still syns jag inte : ) Inte en sån klok taktik men den fungerar ibland. Gillar gråskalan och bilden!

    • 14 december 2011 kl. 0:08

      tja… han syntes ju inte först… trodde det var en förrymd fotboll.

      Vet ine varför jag gjorde den svartvit, men jag tyckte det passade med en mer grafisk känsla. La på lite korn och kontrast också.

      Tack för kommentar!

      🙂 Lasse

  4. 09 december 2011 kl. 19:01

    Det ser i alla fall ut som att han känner sig ganska säker. Tror inte han tror att han syns! Eller i alla fall inte att du tänker krypa in! 🙂

  5. 10 december 2011 kl. 19:14

    Vilken skön bild! Gillar allt det snåriga med haren som sitter väl placerad. Fint med ögonkontakten. Snyggt!

  6. 21 december 2011 kl. 18:09

    Skriver en till kommentar under detta inlägg för att säga God Jul & Gott Nytt år och tacka för trevliga kommentarer i min blogg!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

