Hem > Nya Inlägg > Visst är det kul…

Visst är det kul…

…att vår skog är så full av trevliga små varelser som tittar fram överallt!

1201__MG_5358_

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 13 januari 2012 kl. 18:00

    Man behöver aldrig känna sig ensam, din bild bevisar att vi har ögonen på oss.
    Morgan

    • 16 januari 2012 kl. 0:48

      ”If you understand, or if you don’t – if you believe, or if you doubt – there’s a universal justice, and the eyes of truth is always watching – you…”

      🙂 Lasse

  2. 13 januari 2012 kl. 19:05

    Det gäller bara att ha ögonen med sig ; )))

    • 16 januari 2012 kl. 0:57

      Där brister jag ofta! Känner mig för det mesta stressad, och då ser jag inte som jag skall… Denna gången funkade det tror jag…

      🙂 Lasse

  3. 13 januari 2012 kl. 20:07

    Ja, ”vi har ögonen på oss” eller …. snarast hjärnan 🙂 Kul bild, Lasse 🙂
    En trevlig helg till er!
    /Margi

    • 16 januari 2012 kl. 1:03

      Tack Margi! Trevlig helg hoppas jag du haft… hann inte önska det tillbaka så jag önskar trevlig kommande helg istället…

      🙂 Lasse

  4. 14 januari 2012 kl. 16:10

    ;-)))
    /Birgitta

  5. 15 januari 2012 kl. 18:36

    Ja, det är verkligen kul med alla dessa varelser i skogen. Härlig bild, gillar linjerna som ger en fin inramning.
    /Kerstin

    • 16 januari 2012 kl. 1:11

      Tack Kerstin! Tänkte faktiskt inte så mycket på linjerna… hade fullt sjå att vinkla till det där ögat så det ble OK

      🙂 Lasse

  6. 21 januari 2012 kl. 18:57

    Javisst finns dom där, bara man har förmågan att se dem. Här ser du ut att ha hittat två riktigt snälla typer.
    /Jukka

    • 10 mars 2012 kl. 1:10

      Kul att det finns mer i en bild än jag sett själv… såg först bara en figur! Tack Jukka!

      🙂 Lasse

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

