Hem > Nya Inlägg > En stekel…

En stekel…

…som letar efter ett bra ställe att stoppa in sina ägg? Eller så gömmer den sig… kanske är det för kallt för den än så länge… tja… det var visst inte djurriket denna gången!

Har stött på en hel del mosskapslar på träd runt om i skogen… de är alltid trevliga motiv!

🙂 Lasse

Kategorier:Nya Inlägg
  1. 18 januari 2012 kl. 7:00

    Mycket fin bild Lasse!
    Jag fastnar speciellt för ljuset men även kompet i kombination med din text är mycket lyckat.
    Blir avundsjuk på ljuset, här har vi bara helmulet.

    Åke

    • 24 januari 2012 kl. 9:08

      Tack Åke! Jo man får ta vara på det lilla ljuset som kommer fram… ibland har man tur och ljuset belyser just det som är intressant.

      Sen lyckas jag för det mesta göra bilder som inte går att skriva text till, och då brukar jag fundera på vad bilden egentligen säger… det är inte alltid jag har sådan tur som här!

      🙂 Lasse

  2. 18 januari 2012 kl. 18:00

    En riktigt skön bild att vila ögonen på.

  3. 18 januari 2012 kl. 18:51

    Fin bild och fint ljus, yes! Det ser ut såsom ett ljus på en julgran i mina ögon 🙂 Kul!
    /Margi

    • 24 januari 2012 kl. 9:31

      Bina hör ju till steklarna, och nu är ju julen för-bi (hehe) och de skall väl också ha nå slags julgran!!!

      Tack för kommentar!

      🙂 Lasse

  4. 21 januari 2012 kl. 18:59

    Snygg bild. Vinterljuset är riktigt fint de få gånger solen behagar vosa sig.
    /Jukka

  5. 22 januari 2012 kl. 17:21

    Absolut en bild som bevisar att ljuset kan göra underverk för en bild, mycket bra sett av dig detta tycker jag. -Gillas!
    Morgan

    • 24 januari 2012 kl. 10:17

      Tack Morgan! Jo man fick vänta en stund, och sen när ljuset kom var det för mycket så jag fick pjatta lite med handen. En del bilder blev handfärgade, men denna klarade sig tycker jag.

      🙂 Lasse

  6. 23 januari 2012 kl. 21:26

    Läckra färger och fin komposition. Ha de gott ! Thorsten

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

